Livet kan inte bli bättre just nu .

Jag vet inte hur jag ska förklara jag är bara så JÄVLA glad ! Idag blir det nog mc imorgon får mamma pengar då blir det mc . Imorgon rider jag och sen ska jag och min kära mor gå och göra iodning våra fötter och förlänga våra naglar och så imorgon så blire äntligen att tapesera om rummet ! En sak som jag fick reda på jag är helt vet inte vad .Det blir sjukt bra dag imorgon och torsdag och sen närmamma får pengar eller någon dag efter ska vi till BUSFABRIKEN och på lördag ska familjen till badhuset och jag ska ha mitt " kallas " på badhuset nice !
UUUUUUUUUUUUULRIIIIIIIIIIIIIIK KOMMER TILL HAGEBY PÅ LÖRDAG ELLER SÖNDAG NÄSTA VECKA!!!!!!!!!!
<3
Men somsagt imorgon blir det massa god mat fina nya naglar och tapeter och någon dag blire busfabriken och på lördag blir det badhusetmedfamiljen och 5 november dagen innan min födelsedag blir det kallas på badhuset :'D
Men nu ska jag sluta skriva tappas snart fingrarNa !

vad mer biärn ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0