solens strålar lysser inte tillräkligt mycket så man kan se vilka som är falska och äkta .

Dåligt att blogga jag vet men har vart så jävla trött det senaste tiden Haft så jävla jobbigt i skolan och vart ute med kompisar köpt tapeter till rummet jag har inte haft tid ledsen för det . Idag skolka jag sista letionen sköter inte skolan som valigt det funkar inte det är någonting i mitt huvud som inte fungerar, Jag och jessica drog till stan hon köpte en kläning och vi åt mc. Sen drog jag hem och jag baka tårta hihi det är helt tomt i mitt rum ska få ett helt nytt rum nya tapeter allt bilder kommer längtar att få se mitt dröm rum asså riktigt tagga ! badhuset blir det på lördag då hoppas på att jag får träffa min kusin vitamin  Ewelina nästa vecka med saknar henne grymt .. Juste jag har köpt massa kläder som kommer på bild sen svarta jeanse och fin tröja priser kommer samtidigt som bilderna !
Jag har pengar kvar i plonckan ska handla mer kläder för det hihi sen fyller jag snart åt fyfan största lägntan då blir det mer pengar och kläder ;) Men hejdå !
Imorgon i skolan har vi någon fredsamiling jag ska hålla chiles flaga och säga " vi vill ha fred på spanska " .
Imorgon när jag kommer hem från skolan får jag se mitt drömrum lägtar .
chauuuuuuuuuuuuuo

ser SKIT FET ut på bilden !

Kommentarer
Postat av: Carro

Jennifer du måste sköta skolan hur tufft det än är så måste du kämpa och försöka.Sköter du inte skolan så kommer du ångra dig senare i livet.Mår du dåligt tänk på något som får dig på bättre humör i stället för att skita i skolan.

2011-10-21 @ 19:56:32
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Postat av: Nadjasaade

Så söt är du tjejen, ta hand om dej, pössies !

2011-12-15 @ 22:16:24
URL: http://skiploom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0