söndag 9/9-11 '

Hej bloggen funderar på att skaffa ny blogg eller en till blogg med bara vidion och bilder .
men igår sov jag och massa andra stalltjejer i stallet övernattning det var skitkul ! vi gjorde massa roliga sacker vi spela massa spel på natten jag somna sist klockan 2.30 ungefär och jag var elaka mot de som ville sova haha väkte de (a) snällt nej . Men ska hoppa in i duchen och vara lite social med dem här hemma och äta glass thithit . Jag måste verkligen försöka sova tidigt och sköta skolan jag sköter inte skolan jag bråkar med lärnarna och de gamla .
Så ska försöka sköta skolan i veckan och inte ha NÅGOT SMINK PÅ MIG kommer dö !
Men chaaaaaau .


Jag älskar dig tio varv runt gjorde och tillbaka .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0