' sov morgon

Igår var jag , mamma , robin manolo , eric och nicolaz på busfabriken det var länge sen jag hade så roligt med familjen det måste vi VERKLIGEN göra om vi hade skit kul ! Alla var med varandra asså gud vill dit nu igen nu .
Nicolaz min lillebror var där för första gången han är bara 1 / 9 år eller hur man säger det , han hade SKITKUL
han älskade stället det märktes såklart och han bada i boll havet hela tiden .
så jävla kul . Men inatt sov jag hos jessica och vi chilla runt lite på kvälle och jag har gjort iodning mig bild kommer men det blir ingen bra för jag måste röra mig mot skolan snart börjar 9.30 ( halvtio ) Senare idag blir det att träffa jessica vi träffar väl någon mer .
chauuuuuuuu


Dålig bild men fixar det senare idag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0