utan cola skulle jag aldrig levt

Hej gått folk ! imorse när jag vakna var jag skit trött somna klockan 12.30 det känns som skolan blir lite bättre nu
Det har regnat hela dan , vi titta på massa fotbolls matcher i skolan idag jag red igen idag jag hade noak och det gick lite sådär var jätte nära att ramla av haha . När jag kom hem åt jag någon skit god grej hoppas kanske in i duchen men ska sluta vara tråkig nu ni får ha det bra puss hej .
Längtar sönder tills lördag övernattning och massa kul i stallet och manolo vill dra iväg och handla med mig men jag orkar inte hahah hejdå 



Carolina jag älskar dig enormt och saknar dig fett mkt .. <3

Kommentarer
Postat av: Stora syster Carro

älskar dig också :)

2011-10-09 @ 19:20:41
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0