Jag älskar dig du är guldvärd .

- Min bror för er som undrar

Det började med att mamma och du bråka hela tiden så soc bland inbanade jag mådde dåligt över det jag gick sönder helt och fick ångest vargedag . Jag mådde dåligt över det och massa andra saker jag har gått egenom . Sen när jag kom hem från skolan fick jag reda på att min bror hadde flyttat till en annan familj de sa ingenting , de sa det när jag kom hem . Jag sprang in i rummet satt vid fönster och ville ta mitt liv jag orkade inte med någonting. Jag fick ångets vargedag . Dagarna och åren har gått vi sitter på möten mamma säger " han gråter hela tiden han mår dåligt över allting han har ångest och massa , jag ser honom gråta jag vet att han inte mår bra . Det är inte kul det är drf jag mår dåligt jag brukar skriva till honom på fb och gråta jätte mkt efteråt . Ja saknar honom han var mitt allt och fanns där när jag hade det jobbigt och behövde honom . Det var han som alltid fick mig på strålande humör . Men efter det här gick jag sönder jag grät och kommer aldrig sluta jag gråter hela tiden inom mig . Jag mår inte bra . Jag vill ta mitt egna liv ibland även om jag inte visar det .
Jag är helt jag vet inte vad .. Ånget hit och dit . Asså jag är så svag snart faller jag och gör jag det känns det som det är över  . Känns som jag vill dö känns som jag kommer lida när som helst . Det känns som att allting är en madröm vill att det ska vara en Men det är på riktigt asså fan . Ångest varge minut sikund . Jag orkar ingenting , det försvinner alltid jag kommer alltid må såhär vara svag och vara trasig igen kan få mig hel igen.

Kommentarer
Postat av: kg

Hahahaha ska vi tycka synd om Dig ??

2011-09-19 @ 23:22:29
Postat av: emily

Haha. Anonym kan ju skriva till mig så jag spårar IPt. Men jag vet nog vem det är som skriver, jävla tönt unge!

2011-10-01 @ 22:32:04
URL: http://emily

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0