killen är finast och jag är sjukt kär känslorna bara svignlar förbi .

discot på hagebyhus igår var väldigt trevlig , jag gjorde inte så mkt men det var andra sacker som var trevliga inget jag tar här på bloggen . men sov hos fatima inatt vi hade as kul , vi har vart i hc och nördart idag sen fick melanie vara med oss hon satt helt ensams vid datan aja . Men titta på en ny skitfin jacka jag ska få för 690 kr dööööööööfin!
men nu ligger jag på balkongen tänker på vissa saker och en kille som betyder sjuk pågrund av discot han sa massa fina sacker som värmde mitt hjärta , min skatt ! Men jag hoppar nog in i en snabbduch och äter någonting . men vi ses och fett många pussar till er ;)


jag har aldrig vart såhär kär och tänkt på någon så här mkt men det han sa igår värmde verkligen
mitt hjärta jag blev helt .. jag vet inte vad , det går inte att förklara hur glad jag blev det läkte allt i imitt
hjärta . jag är så himlaaaaaaaaaa kär!
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0